Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki.

Dokument dostępny tutaj: https://drive.google.com/file/d/0B-vEYws4i5H4WExrSVV5ZkJGY28/view

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami, paragonem lub fakturą zakupu oraz wypełnionym formularzem https://drive.google.com/file/d/0B-vEYws4i5H4WExrSVV5ZkJGY28/view

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:


ScandiArt Studio

ul. Łukowa 9

46-300 Stare Olesno

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij formularz zwrotu https://drive.google.com/file/d/0B-vEYws4i5H4WExrSVV5ZkJGY28/view i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

ScandiArt Studio

ul. Łukowa 9

46-300 Stare Olesno

Do paczki z formularzem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl